مرکز خرید و فروش انواع کرتین والز
خانه / کرتین وال / مجری نمای کرتین وال با قیمت عمده

مجری نمای کرتین وال با قیمت عمده

کرتین وال یعنی دیوار پرده‌ای، اما با گفتن دیوار پرده‌ای هم به سنگینی فکر میکنید به خاطر دیوار و با گفتن پرده نیز سبکی را یادآور می شود حال ترکیب این ها با هم یعنی چیزی که نه سنگین است و نه سبک که  هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده را دارد. کرتین وال قیمت مختلفی دارد چون انواع متفاوتی دارد و بر اساس نوع آن قیمتش هم فرق می کند.  کرتین وال باعث ورود نور به داخل ساختمان و روشنایی بیشتر ساختمان می شوند. 

مجری نمای کرتین وال با قیمت عمده

نمای کرتین وال چگونه اجرا می شود؟

نمای کرتین وال چگونه اجرا می شود؟نمای کرتین وال انواع و اقسام و زیادی دارد و پر کاربرد ترین آنها که حتما شما هم دیده اید نماهای کرتین وال شیشه ای هستند. شاسی و لامل دوشیزه هستند که اجزای اصلی کرتین وال را تشکیل می‌دهند.

اجرای کرتین وال توسط این دو انجام می شود، لامل در حقیقت همان سازه  آلومینیومی است  که شیشه ها روی آن نصب می‌شود، لامل هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی وجود دارد که شیشه مابین آنها قرار می گیرد و نمای کرتین وال را می‌سازند.

لامل ها هم با توجه به طراحی نمای و کاربری که دارند انواع مختلفی دارند. لامل های آلومینیومی، لامل های فولادی و لامل های چوبی از انواع مختلف لامل ها هستند که هر کدام برای نمای کرتین در جای مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرند.

نمای کرتین وال هیچ گونه باری از ساختمان را به دوش نمی کشند فقط وزن خودشان را تحمل می‌کنند و وزن بادی که به آنها می وزد. به دلیل ساختار خاصی که دارد در برابر رطوبت، سرما، گرما نوعی عایق محسوب می‌شوند.

قیمت اجرای کرتین وال در کشور

قیمت اجرای کرتین وال در کشورقیمت اجرای کرتین وال در کشور ما متفاوت است و بستگی دارد به انتخاب نوع نمایش کرتین وال و نوع اجرای ان که هر کدام بر اساس کیفیت قیمت های جداگانه دارد.

قیمت اجرای کرتین وال علاوه بر موارد گفته شده به صورت متر مربع حساب می شود که این قیمت هم به درجه کیفیت و اجرای کرتین وال وابسته است یعنی اگر درجه کیفیت پایین تری را در نظر داشته باشند قیمت اجرای آن کمتر و اگر درجه کیفیت بالایی را در نظر داشته باشند قیمت که براساس متر محاسبه می‌شود، بیشتر است.

قیمت کرتین وال هم بر اساس انواع آن متفاوت است. زمان نصب کرتین وال قیمت اجرای کرتین وال و قیمت شیشه مناسب کرتین وال به صورت متر مربع و نسبت متریال و طرح و نقشه محاسبه می گردد و قیمت فروش کرتین وال در این زمینه نقش مهمی در تعیین آن دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مطلب پیشنهادی

اجرای نمای کرتین وال و کاربرد چسب سیلیکون در آن | چسب سیلیکون

اجرای نمای کرتین وال| چسب سیلیکون  اجرای نمای کرتین وال| چسب سیلیکون و کاربرد چسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *