مرکز خرید و فروش انواع کرتین والز
خانه / پروفیل کرتین وال / فروش پروفیل کرتین وال در تهران به صورت مستقیم

فروش پروفیل کرتین وال در تهران به صورت مستقیم

فروش کرتین وال با کیفیت عالی و درجه یک در تهران و شهرستان ها بصورت مستقیم و غیر مستقیم توسط شرکت های معتبر صورت می گیرد، در واقع پروفیل کرتین وال یکی از سیستم های نمای جدید بنا های ساختمانی همراه با سقف کاذب گچی است که امروزه بسیار مورد توجه سازندگان قرار گرفته است.

فروش پروفیل کرتین وال در تهران به صورت مستقیم

پروفیل کرتین وال چگونه تولید می شود؟

پروفیل کرتین وال چگونه تولید می شود؟تولید کرتین وال بر اساس دو ماده اصلی است، این دو ماده شامل بنای اصلی نگهدارنده و مصالح پر کننده می باشد. در تولید کرتین وال از پروفیل های آلومنیومی بعنوان بنای نگهدارنده و از شیشه ها به عنوان مصالح پر کننده فضای بین ورقه های آلومنیومی استفاده شده است که در آن مراحل تولید بصورت زیر می باشد:

  •  برش شیشه
  • شستن شیشه
  • جداکننده آلومنیومی
  • تزریق چسب مخصوص بوتیل
  • پرس ابتدایی
  • تزریق گاز آرگون
  • درز گیری و عایق کاری

قابل ذکر است که بجای فریم های آلومنیومی می توانیم از مصالحی دیگر چون ورقه های کامپوزیت، چوب، پلی کربنات و … استفاده کنیم، برای طبقه بندی کرتین وال ها می توانیم آنها را عموما به دو گروه اساسی فول فریم لس و فیس کپ تقسیم کنیم اما تفاوت عمده این دو گروه استفاده از سرپوش ها در مدل فیس کپ می باشد که در مدل دیگر وجود ندارد.

در مدل فیس کپ قاب آلومنیومی در اطراف شیشه وجود ندارد و شیشه بی واسطه روی استراکچر آلومنیومی قرار می گیرد، همچنین یک پروفیل نگهدارنده که بر روی پایه استراکچر محکم شده است باعث نگه داشته شدن شیشه می شود.

قیمت روز خرید پروفیل کرتین وال در تهران

قیمت روز خرید پروفیل کرتین وال در تهرانقیمت کرتین وال در هر متر مربع با توجه به روش های مختلف اجرا و مدل های طراحی و نصب آنها متغیر است، در طراحی نمای کراتین وال که ابعاد بزرگتری دارند با وجود مقدار پروفیل مصرفی کمتر احتمال افزایش قیمت معمولا بیشتر می شود، این افزایش قیمت به دلیل آن است که در ابعاد بزرگتر از پروفیل های سنگین تری برای مقاوم کردن نمای کرتین وال در مقابل شرایط جوی استفاده می شود. یکی از مدل هایی که هیچوقت قدیمی نمی شود سنگ مرمریت نما می باشد.

باید به این نکته توجه داشت که در طبقات با لاتر از استراکچرهای آلومنیومی با ضخامت بیشتر بکار می رود، با توجه به مدرن بودن نمای کرتین وال بدیهی است که نوع و اندازه این ترکیبات در قیمت نهایی بسیار تعیین کننده و موثر می باشد. همچنین شیشه انتخاب شده در نمای کرتین وال در قیمت آن بسیار موثر است بطوری که در نماهای شیشه ای کرتین وال بدلیل استفاده از شیشه های دوجداره و چسب سلیکون قیمت بالاتر است. می دانیم که چسب سلیکون برعکس پلی سولفاید که برای جداسازی شیشه ها کاربرد دارد در برابر نور و حرارت مقاوم تر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *