مرکز خرید و فروش انواع کرتین والز
خانه / کرتین وال نما / قیمت اجرای نمای کرتین وال

قیمت اجرای نمای کرتین وال

کردین وال یک نوع پرده شیشه ای بوده که برای ساختمان های تجاری، مسکونی با ارتفاع بالا استفاده می شود و موجب زیبایی نمای ساختمان می گردد. از این نوع نمای کرتین در هر نوع ساختمان ها قابل استفاده بوده و دارای طیف رنگ زیبایی است که موجب خیرگی می شود و اما هزینه ی آن برای هر شخصی مهم است بنابراین قیمت اجرای نمای کرتین وال بر اساس متراژ ساختمان و کار و مدل و موارد دیگر تعیین می شود.

قیمت اجرای نمای کرتین وال

روش نصب نمای کرتین وال

روش نصب نمای کرتین وال

هنگامی که صحبت از کرتین وال می شود اغلب شماها اطلاعاتی درباره ی آن ندارید و برایتان غیر آشنا بوده اما کرتین وال یک نوع شیشه پرده ای بوده و برای زیبا سازی نمای های ساختمان استفاده می شود و بسیار شیک هستند. حال قصد داریم روش نصب نمای کرتین وال را برایتان توصیح دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید و فضایی که می خواهید مورد استفاده قرار دهید؛

  • قبل از نصب این نما قسمت متراژ ساختمان روی آن اجرا شده بررسی کنند تا از استحکام آن مطمعن شوند و سپس از کرتین وال استفاده کنند.
  • بعد از در نظر گرفتن این موارد در اصل کرتین ها یک نوع پروفیل شیشه به حساب می آیند و به صورت افقی و عمودی نصب می شود.
  • اما قبل از این موارد برای نصب بر روی سطوح صاف تمام ابزاری که می خواهند برش دهند برش داده می شوند و اندازه های آن را برش می زنند تا با دقت فراوانی اقدام به نصب کنند.

کرتین وال دارای طیف های رنگی بوده و بر اساس آن می توانید برای فضایی که در نظر گرفته اید استفاده کنید و یک نمای زیبا داشته باشید زیرا در جلوه ساختمان مسکونی و تجاری یا هر موارد دیگر تاثیر گذار است و پیشنهاد داده می شود حتما استفاده کنید.

فروش انواع نمای کرتین وال

فروش انواع نمای کرتین وال

فروش نمای کرتین وال در منطقه تهران کرج فعالیت دارند و شما عزیزانی که می خواهند از این مورد استفاده کنید اگر در این مناطق هستید خودشان با کمال میل و در کمترین زمان برای اقدام به نصب می کنند، زیرا رضایت مندی مشتری برایشان بسیار حائز اهمیت بوده و می خواهند نهایت رضایت را داشته باشند.

اما قیمت نمای کرتین وال بر حسب مواردی از جمله متراژ، نوع طرح و غیره ای که بوده فاکتور گرفته شده و پس از تایید نهایی شما و فروشندگان خودشان برای نصب می آیند و شما تنها نظاره گر هستید. امروزه این نوع نما بسیار رو بورس آمدید زیرا موجب زیبا سازی فضا و منطقه ای که در نظر گرفته اید می شود و موجب حیرت همگان شده پس هنوز دیر نشده با برقراری ارتباط با فروشندگان اطلاعات کافی را بدست آورید و اقدامات لازم را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مطلب پیشنهادی

کرتین وال نما | تولید و طراحی انواع کرتین وال

امروزه ساختمان ها و انواع نما های داخلی و خارجی موجود در آن ها به سمت و سوی جدیدی حرکت کرده و از اشکال مدرن و امروزی ای برخوردار گشته اند. این نما ها متناسب با

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *