مرکز خرید و فروش انواع کرتین والز
خانه / نمای کرتین وال / قیمت اجرای نمای کرتین وال در کشور

قیمت اجرای نمای کرتین وال در کشور

قیمت اجرای کرتین وال نما در کشور بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. نمای کرتین وال ظاهری زیبا به ساختمان داده و باعث جذاببت آن خواهد شد. قیمت کرتین وال بستگی به کیفیت نصب آن دارد. 

قیمت اجرای نمای کرتین وال در کشور

نمای کرتین وال چگونه اجرا می شود؟

نمای کرتین وال چگونه اجرا می شود؟نمای کرتین وال برای اجرا شدن نیاز به فردی متخصص در این زمینه خواهد داشت. 

استفاده از نمای کرتین وال برای وارد کردن نور طبیعی به داخل ساختمان ، شیوه طراحی پاکت ساختمان را تغییر داده است. در حالی که افزایش نور طبیعی از مزایای اصلی تعیین کرتین وال است ، دلایل بسیار دیگری برای انتخاب آن برای نمای ساختمان وجود دارد.  در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید آن را انتخاب کنید:

 یکی از بارزترین مزایای مشخص کردن کرتین وال ، نمای ساختمان است. نمای کرتین وال با خطوط تمیز یک پایان مدرن را فراهم می کند و سیستمها بسیار انعطاف پذیر هستند و به معماران و سایر مشخصات انعطاف پذیری می بخشند تا ساختمان با نمای منحصر به فرد ایجاد کنند.

 در حالی که بسیاری از پروژه های کرتین وال  دارای شیشه شفاف هستند ، می توان از بسیاری از مواد دیگر نیز استفاده کرد ، از نظر رنگ ، اتمام و بافت ، انتخاب گسترده ای را برای شما فراهم می کند.  به عنوان مثال ، از شیشه های مات ، فلز و سنگ رنگی استفاده شده است که در پروژه های دیواری پرده ای بسیار موثر است.

 این پنل ها فقط به طراحی انعطاف پذیر کرتین وال کمک می کنند.  از این سیستم ها می توان برای ایجاد انواع اشکال غیرمعمول مانند منحنی یا زاویه و همچنین ظاهری سنتی تر به صورت صاف و رو به پایین استفاده کرد.

 علاوه بر این ، نماهای کرتین وال، که عناصر سازه ای عمودی را تشکیل می دهند ، و ترانسوم (که برای پشتیبانی از لعاب افقی لازم است) می توانند با توجه به نیازهای زیبایی شناختی خاص طراحی شوند.  به منظور حصول اطمینان از ثبات و مقاومت در برابر بارهای باد ، الزامات ساختاری باید از اولویت استفاده کنند ، اما از نظر اندازه و ظاهر این عناصر می توانند طراحی شوند تا به نمای کلی یک ساختمان کمک کند.

 

 

قیمت اجرا نمای پروفیل کرتین وال در کشور

قیمت اجرا نمای پروفیل کرتین وال در کشورقیمت اجرا نمای پروفیل کرتین وال در کشور به نسبت سایر نماها ارزان تر و مناسب تر می باشد. 

نمای کرتین وال ،یک گزینه سبک برای یک پاکت ساختمان است و اجزای سازه ای را می توان از انواع مختلفی برای کاهش وزن بدست آورد ، ضمن اینکه از انعطاف پذیری طراحی نیز اطمینان می کند.  به عنوان مثال ، یک سیستم دیواره پرده ای با ساختار کامپوزیت آلومینیومی از جنس آلومینیوم ترکیبی می تواند زیبایی طبیعی چوب را در داخل با مقاومت سبک آلومینیوم در داخل کشور فراهم کند.

 عملکرد ساختاری

 نماهای کرتین وال ممکن است شکننده به نظر برسند ، زیرا آنها به طور معمول از شیشه ساخته می شوند ، اما در واقع سطح بالایی از پایداری ساختاری را ارائه می دهند.  آنها به طور خاص برای به کار بردن چندین طبقه طراحی شده اند و می توانند با عواملی مانند انبساط حرارتی و انقباض ، انحراف آب و نوسان ساختمان و حرکت به طور مؤثر مقابله کنند.

 مشخصات برای به حداکثر رساندن استفاده از نور روز همیشه یک عنصر مهم در طراحی معماری بوده است.  همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، نماهای کرتین وال می توانند نور طبیعی را به فضاهای دشوار وارد کنند ، این امر با افزایش کیفیت نور در ساختمان از سرنشینان سود می برد و همچنین به کاهش میزان برق مورد نیاز برای روشنایی داخلی کمک می کند.  دیوارپوش پرده همچنین به این معنی است که سرنشینان ساختمان می توانند از نمای دیوار به دیوار در بیرون لذت ببرند ، که می تواند ارزش درک شده یک ملک را افزایش دهد.

 طراحی صحیح و مشخصات یک سیستم نمای کرتین وال می تواند به یک پاکت ساختمان منجر شود که سطح بالایی از عملکرد حرارتی را فراهم می کند.  این می تواند به بهبود درجه بندی BREEAM کمک کند و به برآورده کردن نیازهای بهره بری انرژی مندرج در آیین نامه ساختمان کمک کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مطلب پیشنهادی

مجری نمای کرتین وال با کیفیت درجه یک

مجری نمای کرتین وال این نمای با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می کنند جهت خرید می‌توانید با شماره ای که در همین سایت قرار گرفته است تماس حاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *